Výměna a vrácení zboží

Na LaNotte.cz vám zaručujeme:

Opusteny kosik_  

       bezproblémovou výměnu zboží do 45 dnů (po obržení zboží)

       rychlé vrácení peněz (do 5 pracovních dnů po obdržení zboží u nás)

       promptní výměnu zboží (vyměněné zboží odesíláme do 5 pracovních dní od obdržení vámi vráceného zboží)

       možnost zaslání zásilky k nám jen za 59Kč

       a mnoho dalšího. Našich zákazníků si vážíme!

 

Vrácení/ Výměna zboží

Pokud se přece jen stane, že Vám objednané zboží nevyhovuje svou velikostí, střihem anebo neodpovídá vašim představám, můžete jej do 30 dnů od převzetí zboží vrátit anebo do 45 dní vyměnit. Pro vrácení i výměnu zboží prosím použijte náš vratkový formulář přiložený v balíčku, který jste obdržela (odkaz na formulář zde). Jakmile se zboží dostane zpět k nám, naši pracovníci se ihned začnou vaším požadavkem zabývat. Případné vrácení peněz proběhne na vámi zvolený bankovní účet (vyplněný ve vrátkovém formuláři).

Další doporučení: 

- zašlete výrobek v původním nepoškozeném obalu. Při zasílání výrobků zpět zvolte, prosím, vhodný obal, aby při přepravě nebyl výrobek ani originální obal poškozen, nebo pomačkán. (Například vhodným obalem pro zaslání je pevná krabice, nikoli bublinková obálka.)
- zašlete spolu s vratkovým formulářem (byl přiložen v balíčku, anebo stáhněte zde)
- využijte zvýhodněné ceny dopravy za vrácení zboží přes Zásilkovnu. Balíček stačí odnést na jakékoliv výdejní místo zásilkovny a s našim kódem: 927 589 66 vám zásilku přijmou. Poplatek 59 Kč je spojený s náklady na dopravu, ke kterým došlo v průběhu vracení. Tato suma bude odečtena z celkové částky za vrácené zboží. V případě výměny zboží ve stejné hodnotě vám bude zasláno nové zboží. Zboží můžete vrátit námi doporučeným způsobem nebo si můžete způsob vrácení vybrat sami. Pokud pro vrácení zboží využijete jiný než doporučený způsob, nebudeme Vám účtovat poplatek za vrácení zboží, nicméně sami uhradíte náklady spojené s Vámi zvoleným způsobem.

Vyztužené košíčky u podprsenek vkládejte pootočené do sebe, neprolamovat! Prolomený košíček se nevratně poškodí.
Neodstřihujte originální visačky u zboží, zboží s odstřiženou visačkou již nelze považovat za nové.

Zboží zasílejte na adresu:

PERFECT PLACE s.r.o.
Tovární 317/37
737 01 Český Těšín

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na emailu sluzebnicek@lanotte.cz.

 

Reklamace zboží

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě.

Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my. Prosíme, zabalte výrobek řádně a do obalu odpovídajícího povaze zboží, aby při přepravě nedošlo k dalšímu znehodnocení produktu. Vždy je třeba připojit popis vady a vyplněný reklamační lístek (odkaz zde) a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu bude zákazník vyrozuměn.

Bez potřebných náležitostí společnost PERFECT PLACE s.r.o. není povinna reklamační případ převzít a tím bude považován za neoprávněný.

Zboží zasílejte na adresu:

PERFECT PLACE s.r.o.
Tovární 317/37
737 01 Český Těšín

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na emailu sluzebnicek@lanotte.cz.