Výměna zboží

Na LaNotte.cz vám zaručujeme:

       bezproplémové vrácení zboží do 14 dnů (po obržení zboží)

       rychlé vrácení peněz (do 5 pracovních dnů po obdržení zboží u nás)

       promptní výměnu zboží (vyměněné zboží odesíláme do 5 pracovních dní od obdržení vámi vráceného zboží)

       a mnoho dalšího. Našich zákazníků si vážíme!

 

Vrácení/ Výměna zboží

Pokud se přece jen stane, že Vám objednané zboží nesedí anebo nevyhovuje, můžete jej do 14 dnů od převzetí zboží bez problému vrátit. Pro vrácení zboží prosím použijte náš formulář přiložený k faktuře v balíčku, který jste obdržela (odkaz na formulář zde). Jakmile se zboží dostane zpět k nám, naši pracovníci se ihned začnou vaším požadavkem zabývat. Vice informací najdete v našich obchodních podmínkách.

Další doporučení: 

- zašlete výrobek v původním nepoškozeném obalu
- zašlete spolu s prodejním dokladem (nebo jeho kopií)


Vyztužené košíčky u podprsenek vkládejte pootočené do sebe, neprolamovat! Prolomený košíček se nevratně poškodí.
Neodstřihujte originální visačky u zboží, zboží s odstřiženou visačkou již nelze považovat za nové.

Stejným způsobem postupujte i v případě, že jste obdržel/a v důsledku nesprávného výběru výrobek, který Vám nevyhovuje svou velikostí, nebo střihem.
V takovém případě Vám budou vráceny peníze na Váš účet.

Přejete-li si zaslat jiné zboží, vytvořte si prosím novou objednávku anebo nás kontaktujte a společně to vyřešíme.

Při zasílání výrobků zpět zvolte, prosím, vhodný obal, aby při přepravě nebyl výrobek ani originální obal poškozen, nebo pomačkán. (Například vhodným obalem pro zaslání je pevná krabice, nikoli bublinková obálka.)
Zboží poškozené při přepravě nelze vyměnit, nebo za takové zboží žádat vrácení peněz. Viditelně poškozené zásilky nepřebíráme.
 

Zboží zasílejte na adresu:

PERFECT PLACE s.r.o.

Ropice 392

739 61 Ropice

 

Reklamace zboží

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě.

Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my. Prosíme, zabalte výrobek řádně a do obalu odpovídajícího povaze zboží, aby při přepravě nedošlo k dalšímu znehodnocení produktu. Vždy je třeba připojit popis vady a vyplněný reklamační lístek (odkaz zde) a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu bude zákazník vyrozuměn.

 

Zboží zasílejte na adresu:

PERFECT PLACE s.r.o.

Ropice 392

739 61 Ropice

 

Bez potřebných náležitostí společnost PERFECT PLACE s.r.o. není povinna reklamační případ převzít a tím bude považován za neoprávněný.